Jumaat, 7 Januari 2011

KELAKAR KE??


hehehe...pasai banner cute ni lh mama nk join contest nie...cute kan?mama bru je folow blog nie..so x lah bape nk kenai ngan tuan punye blog..tp dri ape yg mana ngok dia ni pndai wat watermark,header,bizcard n mcm2 lah...lau mu ore sume nk tempah sume2 tu moh lah terjah kat SINI...gerenti puas atilah...




Nak tengok x pic pling kelakar yang mama ada...
                    jeng,,jeng..jeng..
                    adoyai...malu oooo....
                    tutup mata dulu..huhuhu










pic ni diambil ketika kesengalan melanda diri mama,oleh kerana waktu itu kesengalan dah tahap gaban..mama telah membawa dak mucuk masyam meredah ujan renyai tuk ke rumah sister mama..disebabkan nek moto x leh pkai payung so mama pakaikan dak mucuk masyam helmet yg besak gedabak n menutup bdan nye ngan tuala supaya x kena ujan..hahahha..Incik Chenta mama tgok pic nie gelak smpi guling2 kat lantai....hahhahaa..KELAKAR KE?


mama nak tagged:sunsweetz
                             :mizzfieza.
                             :mama tomel

6 comments:

bizzonline berkata...

hahaha...lawok2..
pasaipa pale dia terlentok ke blkg..berat sgt kut helmet tu...kih2..

*mekaseh join n gud luck.
tggu 20jan ye..hehe

Ummi AmnaAmzar berkata...

hmm..mcm bahaye je mama..nape xbwk nek kete? sian rayyan

qaqa berkata...

ish bahaya3x.. helmet mana nii.. haha..

Mama Rayyan berkata...

ummiamna...umah dekat jer...tu pasai x nek kete..hehehe..
qaqa:hahhaha..helmet ayah dia mama kebas!!..huhu

aNnE berkata...

hahahahahaha kelaka kelaka..
tak pernah tengok mak buat macam tu..hahaha:)

TiKa LEh berkata...

hehe..kesian dak mucuk masyam kena dngki ngan mamanye..heheh

mama rayyan menulis